Bort bort.

Fick ta bort instagram idag då jag blev så snopen när Junior frågade häromdagen om jag hade skaffat Instagram plus att han började följa mig.

Jag gick inte in på samma inlogg som Facebook utan tog via min iashemlis. Hur han hittade mig har jag inte en susning om.  Det enda jag kan gissa är att man kan  SE vilka som kollar på ens instagram? Jag hittar ju hans o kollade (följer dock inte honom.)

Jag kan ju inte Instagram o vet inte hur det funkar.  Men stämmer min fundering?

5 thoughts on “Bort bort.

  1. Har inte varit med om att man kan se vilka som har ”snokat” på Insta. (Om man då har insta helt öppet) Men man får vara försiktig när man klickar på bilderna. (väldigt) Lätt hänt att det blir två gånger, och då gillas/hjärtas bilden. Som då blir synligt för den som har bilden. Förstår inte riktigt varför du skulle ha bloggnamnet förövrigt 🙂

  2. (Junior får ju en notis varje gång någon har gillat hans foton, den enda anledningen som jag kan komma på hur han har hittat din insta. I och med att han kanske känner igen foton. Annars vet jag inte) Sedan kan även folk söka på ord, och få fram foton på bilder som folk har taggat sina egna foton på. Tex #hav #sol #sommar m.m och då få fram alla de foton som finns med den hashtaggen. Fast det har ju inte med denna anledning att göra 🙂 Och du delade aldrig insta-fotona på facebook? kram

  3. Måste ha varit därför då han hittade min sida då. Tanken var först att ha något mer opersonligt, därför iashemlis. Ville lära mig lite om stället. Kanske startar ett konto mer officiellt. ☺

  4. Bättre att ha ett ”riktigt” konto. Då kan du ju följa folk du känner även utanför bloggen 🙂 (fb vänner finns inuti appen som man kan kolla upp och sedan följa +mail) och även gilla foton, lägga upp/dela osv. Allt är klurigt när man inte är van 🙂

Kommentera

