Lördag med vänner o annat

Igår så tog vi bilen till grannstaden för att ta en liten spelkväll med några i gänget. Jag hade väldigt ont så vi blev inte långvariga men det var väldigt kul o träffa några av dem. 

På vägen hem åkte vi förbi en pizzeria för att äta lite. Väl där står vi o funderar på vad vi skall beställa hör jag

Hej Ia!

Där står en man som jag har NOLL koll på vem det var. Tycker sånt är vansinnigt jobbigt, säger Hej o sen bara ”hur e det? ” han svarar  ”bara bra, jaså du är här med din partner.. eller det kanske är din man”  Svar Ja.  Där någonstans känner jag att jag vill försvinna från jordens yta eftersom jag tycker det är så pinsamt att jag inte vet vem det är.. tänker att det kanske är någon gammal dejt.  Tar drickorna o går därifrån. Tänker inte ens på att säga Hejdå.  När väl Jazz dyker upp så frågar jag honom om de hade fortsatt prata, om han hade presenterat sig. Det hade han och nu blev det ÄNNU värre. Det var en kund, en av favoritkunderna som jag faktiskt träffade i nu i MÅNDAGS 

Pinsamt!

Jag springer tillbaka för att haffa honom,  erkänna hur fel det blev men då hade han redan hunnit gå.  Så imorgon får jag ringa Honom o berätta varför det blev så galet. Får skylla på att jag hade så vansinnigt ont i armen (vilket jag iofs hade) att jag inte hade jobbet i tanken alls  Så pinsamt.  Haha

Kommentera

