Möten och att vara fröken

Dagarna bara tickar på… Igår började jag och Junior med övningskörning.. går väldigt bra måste jag säga.  2 pass har vi hunnit med och vi är fortfarande på inhägnat område typ … men ett par pass till så skall vi ta oss ut i trafiken. Känns riktigt roligt till och med.. han är riktigt taggad inför att äntligen få ta körkortet.

Idag åkte jag förbi företaget där Mina gamla kollegor hänger.  Träffade 3 av dem o det var lika tydligt hur mycket de vill ha mig där. Hörde att min förra chef börjat lobba för mig nu… Han har ju varit väldigt tydlig mot mig att han VILL ha mig dit men ändå varit ärlig och sagt att det inte varit tid ännu. De måste helt enkelt prestera mer innan.  Nu verkar han känna att de  presterar mer eftersom han börjat prata mer om mig till ledningen.  Låter intressant.  Jag sa till mina gamla kollegor att jag absolut inte stängt några dörrar ännu.

Vem vet vad som händer. ☺  Himla kul ändå att man är så omtyckt.

Kommentera

