Äggande

image

Då jag jobbar halvtid och vi har jobbar halvtid imorgon så är jag ledig. Yeeeeehh.. 😉   Det är Påsk o häromdagen kom Jazz hem med ett påskägg till mig och ett till Junior.  Så gulligt 🙂  Nu är han ju ingen godismänniska men dock älskar han  kakor… Så jag fyllde ett ägg med kakor.. Så detta ägg väntar här hemma tills han dyker upp imorgon.

Annars så tickar dagarna iväg…  hinner inte med.. trots att jag inte orkar göra annat än jobba, vila på soffan och äta onyttigt.. typ .. ja förutom en hel del bilkörande med Junior då, vi har varit ute nästan varje kväll. Känns så kul att han är så taggad med körkortet så jag säger ja varje gång han frågar.

Nej..om man skall slinka ner i soffan och kolla lite på tv eller streama i datorn igen.. Jooo.. förresten.. blev så överraskad häromdagen när jag låg och kollade på ”The Flash”… Jaja.. jag är en nörd som gillar sådana serier… haha*… Låg där och tittade och vilka dök inte upp om inte dessa två

11083913_10153313300804750_8550442361816892243_n

Ohhhhh.. vilka minnen… när man ivrigt väntade på varenda serieavsnitt av Prison Break.  Den första säsongen ligger på min top 3 lista på serier.  Lätt.  Sen var ju Lincoln Burrows den snyggaste karl jag kunde tänka mig just då.. Yummie Yummie

One thought on “Äggande

  1. Ett sånt ägg skulle jag med vilja ha 🙂 ändå sitter jag här med ett som är fyllt.. eller var fyllt med smågodis och kakor är ju så mycket godare.
    Glad påsk på dig och hoppas du snart slipper ha ont i handen.

Kommentera

