Idag hade jag sagt ja…..

Om företaget frågat mig om att jobba hos dem

Jag jobbar halvtid för tillfället med en tjänst som är relativt ny som jag borde ha heltid på mig för att hinna med  (tiden är ju inte företagets fel så ingen tror att jag lägger det på dem) Men då vår chef är ledig förra och denna vecka så verkar alla tro, både kunder och kollegor att jag har hennes jobb för det bara öser in jobb. … jag hinner liksom inte med.  Suckar.

Idag blev jag nästan gråtfärdig när man känner sig helt lost. Dessvärre sådana arbetsuppgifter som tar lite längre tid att göra dessutom.

Kundtjänst
Säljsupport
Artikeladministratör
Fellistor
Vikarieansvarig
Ordermailen

..   på 4 timmar om dagen.
Plus alla säljare som ringer/mailar mig direkt istället för den ”vanliga” vägen.

Idag var ingen bra dag… Blääää

2 thoughts on “Idag hade jag sagt ja…..

Kommentera

