Att se fram emot något.

image

Gipset är borta och utbytt mot en handledsskena istället. Jag fick välja mellan 2 sorter där denna var mest ”stabil”  och därmed lite mer klumpig. Men då jag känt mig lite orolig inför att vara ”naken” så var det ett lätt val.

Men OJ vad jag ser fram emot ett härligt bad kväll. Lovely.

One thought on “Att se fram emot något.

  1. Det är rediga handskenor, det där. Jag har varianten utan stålskena och älskar stödet jag får, speciellt när jag tränar och jobbar. 😀

    Njut fullt ut och länge av ditt bad. 😀

Kommentera

