Vädret gör sitt.

Att vädret är så underbart gör ju sitt till att man får en bra helg. Igår så åkte vi alltså till secondhand butiken igår för att se OM jag kunde hitta nåt… o det blev ju ett inköp som jag skrev om innan.  Jazz ville shoppa lite mer så vi svängde förbi Frölunda torg o strosade lite där och det blev ett par kassar där, dock Jazz för jag har några hundra den sista veckan så jag fick hålla i pengarna. Däremot så pejlade lite bikinis så i veckan när jag får in mer pengar på kontot skall jag förbi o köpa den jag hittade på Twillfit.

Väl hemma igen ville Jazz till pärlan vi hittade förra helgen. Sagt och gjort.

image

Till detta tog vi varsin grillad panini. Yummy Yummy

Väl hemma så blev det kaffe för att värma sig för trots det fina vädret så blåste det lite för mycket. Jazz satte sig o spela en stund o jag satt i vår inglasade balkong o söp in värmen som blev

image

Efter det gick jag igång på ”byrån”. Liten ruggad yta innan första vändan med lite färg.

image

image

En vända nere i hallen med lite färg på den ena väggen som fortfarande omålad. I veckan blir det att åka o köpa väggfärg eftersom det är grundfärgen som jag jobbat med nu.

Avslutade dagen med att min darling drog med mig och Junior för att äta kvällsmat i vår kvarterspub. Friterade räkor för min del o en iskall öl.

Kan inte klaga på lördagen.

2 thoughts on “Vädret gör sitt.

Kommentera

