Blod svett & tårar.

Jag o Jazz skall ju på spa till helgen o jag ville skaffa mig en ny bikini. Såg ju en på twilfit i helgen men valde att vänta till idag för att införskaffa den. In där idag o tog med mig 2 olika modeller. Svarta såklart.  Haha. Färg är farligt.  Det var tur att jag provade dem. De satt INTE bra, o med min skadade handled så hittade jag inte en enda som jag fick på mig. Rena rama blod svett o tårar.  Funderade till o med på att köpa mig en baddräkt men sansade mig.

Tackade för mig och tänkte att jag får väl nöja mig med den jag har.. Klart nedstämd.  Går runt på köpcentret o slinker in på alla ställen som säljer bikini. Men nope inte kul o ha stora boobs PLUS att inte vara trådsmal. Skällde på mig själv att jag inte tänkt på detta i tid och kontaktat söta behå – Helene. Hon hade löst problemet. Punkt

Okey. .. sista affären på väg ut är Kappahl, den butiken var jag dessutom in först i och provade en bikini som inte funkade. Tänkte att jag skulle kolla på om de hade ev. baddräkter. Tittar på baksidan av ställningen med de svarta delarna o vips så fanns det sidan med färg, ser typ knallrosa, korall, ljusblå  o där hittade jag den…. den som fick följa med hem.

image

Den satt jättebra, både behån och bikinitrosan. Pris typ halva vad bikiniövrrdelen skulle ha kostat hos Twilfit. 

Kommer känna mig riktigt fin. ☺

2 thoughts on “Blod svett & tårar.

Kommentera

