Nu tar man till ytterligheter

image

Efter att ha testat soppadieten som egentligen inte var någon hit för mig, att sen under en månad äta väldigt nyttigt o träna en hel del o inte gick ner ett enda kilo (vilket var anledningen till varför jag sökte läkarhjälp då jag trodde det var ämnesomsättningen men visade sig vara övergångsåldern) och jag var nästan gråtfärdig igår när jag letade bikini o även kollade lite andra klädplagg o kände mig fet som en gnu så har jag nu beställt hem ett mix med modifast. Det har funkat förut o jag vill ge det ett försök

Nästa vecka dock…. för till helgen är det ju kärlekshelg med spa, god mat och kärlek.

One thought on “Nu tar man till ytterligheter

  1. Soppdieten är skittråkig men funkar ändå jäkligt bra för mig. Jag vill tacka dig för tipset och receptet. 😀

    Lycka till nästa vecka. 😀

Kommentera

