Shoppat mig lycklig.

Efter jobbet åkte jag förbi mitt köpcenter då jag hade fått ett sms från Kappahl att jag fick 1/2 priset på reapriset. Sagt och gjort. Ett par pyjamasbyxor, ett par ”vanliga” byxor och en skjorta för 280:-  rätt okej. 🙂

image

Sprang in på Indiska o med mig fick jag ett par mysiga mönstrade byxor ( nån form har väl alla lyckats inhandla nu eller, finns ju en uppsjö av sådana överallt nu)

Men.. kunde väl köpt några med färg väl? De jag har på mig slank jag i när jag kom hem. Haha.  Inge så stor skillnad nej

image

Premiär dock på skoköp på Indiska, har aldrig shoppat skor där men jag gillade verkligen dessa.  Där var det Lite färg i alla fall. ☺

image

Nu har jag jäkligt ont i handen så nu skall jag inte göra en knop till. Gäsp.

3 thoughts on “Shoppat mig lycklig.

  1. Jag har inte sådana byxor. Har aldrig fallit mig i smaken och kommer nog inte göra det heller. Men de ser fantastiskt sköna ut på andra. 😀

    • Det är just det sista, de är SJUUUKT sköna… Jag använder dem dock BARA här hemma, skulle aldrig komma på tanken att använda dem ute bland folk. 🙂

      • Jag tycker inte att de är lika sköna som de ser ut att vara, så jag låter nog bli ändå. Men njut på du. Jag avundas dig som har ett par sådana hemmabyxor som du bara älskar. 😀

Kommentera

