Ack så nöjd.

image

Ringde en av salongerna här på min sida av stan. Ringde 10.45 o räknade med att det inte fanns något.  Jodå, för klippning kunde de lösa idag. För mer än klippning bara en tid… kl 11. Taget sa jag trots att jag fortfarande bara satt i pyjamas. På med kläder o borstade tänderna var vad jag hann med innan jag kastade mig iväg. Drygt 2 timmar senare är jag hemma. 1800:- fattigare.  Okey. 1200 gick klippningen o slingorna men fick ju köpt med mig shampoo o olja. Jag har typ på äldre dagar börjat få problem med hårbotten. Sen olja för frissigt hår.

image

Det var ju inte gratis nej. Men det är jag värd idag.  Jajamensan 

Kommentera

