Valborg

Jag är ju ledig idag så jag har fått en massa gjort. Åkte iväg för att köpa mattsvart sprayfärg som jag skall spraya handtagen till hallmöbeln som jag målat om. Väl där så följde även med lite trädgårdsgrejer som lite frön, både grönsaker och blommor, 3 pack trädgårdshandskar och sedan detta

image

En liten Blender. Blir lite roligare att äta de smoothies som jag äter för tillfället istället för att dricka det direkt ur ”shakern”

Väl hemma så funderade jag en stund o sedan satt jag igång. Sprayade handtagen som jag hade tänkt och tog sedan tag i väggarna där nere som behövde det sista lagret med färg. Det ser för jääääävligt ut där nere. Så när det var klart så städade jag ordentligt där nere,  skurade med svamp pga all färgstänk på golvet. Det tog sin lilla tid med tanken på min hand. Men nu är det nästan färdigt där nere. Bara en dörr som skall sättas in till Juniors rum.

Så nu är jag HELT Slut.

Kommentera

