Gröna fingrar.

Vi köpte en fin ”kruka” i helgen vars syfte var att plantera lite blommor i, och som ”solcellslampshållare”

Blev riktigt nöjd.

image

Då jag köpt en drös med jordgubbs- och smultronplantor så behöll jag plastkrukorna för framtida plantering. Jag har ju köpt massa fröer som skall sås i slänten sen men tänkte att jag redan nu skulle förså lite innan. Eftersom slänten är allt annat än färdig för att plantera i. Så nu står dessa på min inglasade balkong. Det är ljust som attan där.

image

One thought on “Gröna fingrar.

Kommentera

