Att göra förändringar i sitt liv

Jag har ju det sista tiden sett en annan del av mig själv, jag har blivit lite av trädgårdsnörd. Det får mig att fundera på vad mer som finns där ute som jag förut tänkt ”Aldrig i livet – detta är inte min grej”

Jag gillar ju att vara utomhus, vare sig det handlar om att vila eller vara aktiv så till en början så skulle det vara något som innefattar det. Jag gillar ju skogen men törs inte riktigt bege mig in i en sådan om det inte finns en stig, gärna en belyst sådan. 🙂

Det roliga i det hela var när en kompis berättade att hon skulle åka på golfresa och frågade mig om det inte var dags att börja spela jag med Hon skall åka på golfresa till Thailand.. Så långt har jag aldrig tänkt men klart man blir sugen när man ser bilder på stället som hon skall åka till. Man kanske skall slå till?  Nu har jag ingen erfarenhet alls, förutom den gången 2000 jag var med den kompisen i Florida, Naples på semester. Den gången fick jag följa med och köra golfbilen. Vi stannade till på ett ställe där man fick prova på att spela lite med – det var svårare än man tror.

Sen skulle jag kunna tänka mig att åka till Parneviks och spela golf med Jesper på dagtid och skratta ihop med Mia på kvällarna?

Det är väl vuxet och verkligen göra förändringar i sitt liv?

2 thoughts on “Att göra förändringar i sitt liv

  1. Visst ska du våga! Gör allt det du vill och har råd med.
    Själv hade jag länge drömt om en tur med Hurtigruten i Norge. Vi fick aldrig till det med ex-maken för att vi jobbade så mycket om somrarna. När en nära bekant till mig dog i cancer i april bestämde jag mig, ringde följande dag och bokade fjordkryssningen.
    Livet går inte i repris.
    Kram till fina dig!

Kommentera

