Hundskrälle.

Hon må se gullig ut men ett sånt jäkla hundskrälle. Grannens hund som jag skulle gå ut med då 75% av familjen är utomlands och den sista 25% jobbar.

Jag har bott här i 2 1/2 år nu o hon skäller alltid på mig när hon ser mig. Så även nu när jag skulle hämta henne. Hon t.o.m högg mig.

Junior kan inte med denna varelse vilket är väldigt konstigt då han är sådan djurvän. Detta är inget djur säger han till och med.  Familjen har skämt bort denna lilla sak till förbannelse. När vi grillade ute ihop härom kvällen så gav de henne mat hela tiden när hon tiggde. Jag avskyr sånt. Så dålig uppfostran av en hund. Det är denna lilla sak som bestämmer allt hos dem. 

Jag messade min hyresvärd som jobbade o berättade om hennes beteende varpå han skriver att när hon sovit så kan hon reagera så även mot dem.  Herre gud säger jag bara.

En hund med sånt dåligt beteende blir i mina ögon ful så jag kan inte säga att jag tycker hon är söt. Hundskrälle.

Så tänkte jag tillbaka på min egna stora kärlek Schäfern Rizzo.  Hon var så sjukt väluppfostrad. Sicken kontrast

Hursomhelst så tror jag att de får lösa sin hundvakt på annat sätt.

Kommentera

