Svart på vitt

image

Då var jag förbi det nya företaget och skrev på pappret.

Jag har det nu svart på vitt. ☺

Träffade på min gamle chef efteråt och hon var ju lika glad som jag.  När jag kom hem så ringde jag den personen förutom henne som står mig närmast bland mitt gamla gäng. Sa att nu är det påskrivet. Hans svar blev

– Ia. Jag är så jäkla GLAD över detta.  Jag har väntat på detta i 2 år nu. ☺ 

Man vill ju inte längta för mycket nu med tanke på att det är mitten på augusti. Då har ju mesta delen av sommaren gått och min semester är över. 

2 thoughts on “Svart på vitt

Kommentera

