Att sitta bredvid

image

Mitt nästa steg på företaget har börjat…. att lära upp Min kollega mitt jobb. Kommer gå bra detta känns det som. Hon kommer sitta bredvid mig såsom jag gjorde hos pensionärskollega i höstas.   Känns bra dock.  Ett bra sätt att sluta min tid där borta. 

Men har fortfarande inte fått okey att vara offentlig med vad som skett.  Känns  helkonstigt med de säljare som är mig närmast…. vill ju så gärna prata med dem själv o att de inte får info på omvägar.   Enligt min chef kommer hon skicka ut mail snart så nästa vecka bör jag kunna snacka med dem…. hoppas jag.

One thought on “Att sitta bredvid

Kommentera

