Varför köpa en om man kan köpa tre?

Svängde förbi Frölunda torg efter att jag varit o visat upp min hand på sjukhuset igen. Tanken var att slinka in på Deichmann för att kanske shoppa lite Sommarskor, typ ”stoppa foten i en lätt sko/sandal”  På väg till det stället passerande jag ju fler skoafffärer. Japp på Din sko hittade jag både svarta sandaletter med liten klack och ”virkade” ballerinaskor på Reahyllan.  Sådana ballerinaskor har jag sedan innan, men svarta och jag stortrivs med dem.  Det ”fläktar” lite i dem viket kan vara positivt.  Om man köpt 2 par skor, behöver man gå till en skoaffär till? SÅKLART man måste.  Det var ju den affären som jag skulle gå till från början. ☺  Väl där hittade jag ju mina ”stoppa fötterna i utan problem-skor”  Dock så nekade jag mig själv att köpa svarta sådana. Gråa fick det bli. ☺

image

Nöjd……. för denna gång. ☺

Kommentera

