Helgen before and helgen efteråt

I helgen som var så hade vi ju en av våra berömda pubvändor, dock en av de kortare då vi vanligtvis brukar köra på 7-.10 ställen på en dag.  Denna gång blev det 3 totalt på hela vändan.  Jag och Jazz var med på 2 av dem dock, från 17 till 23 hängde vi med.

Pubvändarväninnans ”gubbe” dök ju upp, den var oväntad måste jag säga… Jag hälsade på honom i alla fall men that´s it.

Vi hade i alla fall väldigt kul, ett par som brukar vara med lite då och då var med,  både jag och Jazz diggar dem rejält och det framgick ju att de gjorde detsamma med oss, så vi sa att vi skulle hitta på något under sommaren. De bor väldigt centralt och de tyckte att vi skulle höra av oss om vi ville hitta på nåt. Säkert inte omöjligt.  Fick höra av kvinnan dock att hennes sambo är en riktigt kvinnorkarl,  kunde inte låta kvinnor vara.  Blev riktigt förvånad, det kan man INTE tro när man ser dem ihop. De verkar så kära.  Tänk så lite man vet om folk.

Nu till helgen kommer ungdomsvännen på besök (bor på hotell) tillsammans med en gemensam vän. En vän som jag inte träffat på 27 år.  Skall bli så kul att träffa dem.  Så jag fick avboka en utekväll med en väninna på fredag. Kändes som denna grej är så mycket mer prioriterad.    Jazz åkte iväg utomlands idag och kommer hem tidigast på lördag så jag är all alone här hemma.

Känns som en bra helg som passerade och en helg framför mig som kan bli riktigt bra den med.

One thought on “Helgen before and helgen efteråt

Kommentera

