Student i regn o rusk

Då var dagen här. Studenten i ösregn dessvärre. Men han verkade lika glad för det. Tyvärr så gjorde ju alla paraplyer att man inte såg ett uns av själva ”urspringet”

Detta var typ det jag såg.

image

De åkte flak i ett par timmar för att sedan åka till Juniors pappa och styvmamma där vi åt grillat och god rabarberpaj. Yummie Yummie.

Körde hem mor o junior följde med hem där han mellanlandade innan han åkte in till stan för mer festande. Sa till honom att det var okey att ringa inatt om han inte kom hem. Mitt i veckan innebär ju inga nattbussar. Så vi får väl se om det ringer mitt i natten o jag får åka in till stan o hämta upp en berusad son.

Väl hemma här på kvällningen så blev det lite film all by My self.

Run all night med Liam Neeson, Ed Harris och Joel Kinnaman. Några av mina favvoskådisar.


image

Kommentera

