Aj aj aj.

Jag har nyss ringt jobbet och informerat att jag stannar hemma idag, att jag har en läkartid i eftermiddag. Jag vill behöver fortsätta min 25%sjukskrivning.   Hade ju jäkligt ont i måndags när jag jobbade heltid. Tänkte att jag fick vila lite igår då jag var ledig. Men ute i regn och rusk utan vantar (vilket man för helsike inte skall behöva 2 juni!!!)   Måste vara därför jag har så förbaskat ont idag. 😥

Inatt fick jag åka och hämta junior.  Strax efter 3 ringde han och jag hade 5 minuter innan vaknat till och kollat klockan så jag var ju vaken.  Inte en bil ute om man säger så, så vi var hemma snabbt o vips i säng igen.

Kommentera

