Datorn är sövd.

image

Jag har en gammal dator som verkligen sjunger  på sista versen. Värsta är när man måste starta om den. Man får inte ha bråttom om man säger så.

Jazz har sagt till mig att jag kan ta hans men jag känner mig inte bekväm att använda hans, speciellt med tanke på bloggen. Vill inte riskera att han springer på den. Nappade därför på att köpa mig ett rensningsprogram som ligger under Avast.   Ett program som skulle hjälpa mig rensa bort massa skräp på datorn. Det tog lite tid om man säger så… mycket skit finns här.

Hoppas den orkar dra runt ett tag till nu.

Kommentera

