Slutsats

Jag fick mig ett gott skratt idag när jag fick ett sms från Junior.

image

Storyn  bakom det är att han kom hem igår då hans chef hade skickat hem honom… Han kände sig dålig redan på morgonen men ville inte sjukskriva sig. Hans chef hade varit glad att han hade försökt plus att han ”visade” att han var sjuk.  När han kom hem så lade han sig o sov 6 timmar.  Jag åkte till jobbet i morse o trodde att junior skulle vara hemma idag med.  Icke då, han kände sig bättre men hade ingen lunch med sig till jobbet.  Jag struntade att fixa mat igårkväll eftersom han var sjuk.  Så han frågade mig idag om jag kunde swisha över pengar så han kunde köpa mat.   Såklart tänkte jag…. då fick jag sms.et. ☺ 

Detta sms fick jag från min darling idag efter att jag skickat ett sms tidigare o ursäkta mitt beteende imorse.   Inte så att jag var grinig o så..  bara sjukt trött. Vanligtvis så brukar han åka timmar innan min klocka ringer men idag skulle han gå upp samtidigt med mig…. o jag är inte riktigt social på morgonkvisten.  Låt mig vara liksom.   Haha.

image

Kommentera

