Nytt.

Häromdagen satte jag mig och kollade på nya omgången av ”Orange is The new black”  Tycker iofs att den börjar tråkig nu. De första avsnitten gick av bara farten sen blev jag mer intresserad av Candy Crush på mobilen, dags att stänga av väl då?

Såg att swefilmer hade en annan serie som är en ”Netflixproduktion”  En serie med namnet Sense8.  Why not tänkte jag och började på avsnitt 1.   Den grabbade tag i en från första scenen o vips hade jag sett 5 avsnitt.  Daryl Hannah is back. Det knepiga är att jag inte riktigt vet om jag gillar serien eller ej, men kunde inte låta bli att titta vidare.  För varje avsnitt fick man en pusselbit att lägga på den troliga stora helheten.  Att serien har en story som inte jag i alla fall sett förut gör att jag inte kan sluta.  Mycket klurigheter o en del sexscener med

image

image

Så kvällen kommer alldeles säkert bestå av serietittande och gotti gott gott

image

2 thoughts on “Nytt.

  1. Ååå jag behöver serietips. Mina börjar ta slut. Ibland går det inte att sätta fingret på VAD det är i serien som man gillar men om man fortsätter se…då är det väl rätt okej va 😉

Kommentera

