Midsommar 2015

Vi startade dagen med att åka till Jazz farmor och farfar där även hans pappa och sambo var. Ett par trevliga timmar med tillhörande smörgåstårta och gräddtårta. 

På väg hem så svängde vi förbi Centralen o hämtade upp hans bror och då vädret var härligt stationerade vi oss i solen i trädgården.  Sen förberedelser inför grillningen när TaP dök upp.

Vi hade sällskap av en mycket tam pippifågel. Till en början var det charmigt men till slut fick man jaga bort den hela tiden när bordet har fyllt med mat.

image

image

Efter mat och tårta så blev det mer flytande föda. Mycket och mycket blandat dessvärre som gjort mig vansinnigt bakis idag.  Gick upp efter 18.. lade mig i solstolen i skuggan. Frisk luft har ingen dött av. ☺  Bara tanken på mat får det att vända sig i magen…. det enda jag fått i mig är en liten skål med chips.  Fick ett sug av salt

Lite annat än KALORIBOMBEN som serverades igår. 

image

3 thoughts on “Midsommar 2015

    • Haha. Såg dem direkt när jag kom upp. Låg på bordet på balkongen. Har glömt o messa dig att de är här. Det är dock en plopp saknad o vad jag fått höra av jazz så var det därför du tog av dem på natta kröken

      • Haha 🙂 ja, äsch. Ploppen är det ingen fara med. Har fler här hemma. Men då vet jag i alla fall. Tänkte messa igår och kolla (innan jag ens hade kollat i väskan) men orkade inte heller 🙂

Kommentera

