Hans dag/kväll/natt

Jag planerar en heldag för Jazz på lördag, inte så att han fyller år eller så utan för han helt enkelt är värd det. Han är en diamant den mannen – helt klart. Det skall premieras. 🙂  Jag är INTE en lätt människa att leva med plus att han gör ett ypperligt jobb på att hantera mig.

Varför just på lördag är för han skall få sin ”alla hjärtans dag-presnet”   Okey han fick den redan i februari men han har inte kunnat använda den förrän nu på lördag.  Återkommer om det efter helgen. 🙂  Det kan vara en sådan sak som är ”alla mäns högsta dröm”… Ja nu överdriver jag ju rejält *haha*  Det finns även kvinnor som skulle önska sig en sådan stund och definitivt inte alla män…. jaja… ni får veta sedan.

Jazz har ju bjudit mig på SPA-vistelser och ”fina restauranger” så jag tänkte slå till med en restaurang i hans smak.  Bord är bokad till lördag.

wpid-gc3b6teborg-texas-longhorn-sc3b6dra-vc3a4gen-iii.jpg

Mellan dessa två vistelser så kommer det vara flera timmar så jag funderar på att dra med honom på Konstmuseet, jag har själv inte varit där på över 20 år sedan så det kanske är dags igen. 🙂

Hoppas på fint väder så vi kan göra det som vi båda gillar, att sitta på en uteservering med solbrillor och en öl framför oss.

Ser i alla fall fram emot en fin dag/kväll  och förhoppningsvis en natt där jUnior kommer vara hos sin andra familj så vi får lite ”Qualitytime”  😉

One thought on “Hans dag/kväll/natt

Kommentera

