Ibland blir jag bara ”ohhh. vilken tur jag haft”

wpid-20150629_193956.jpg
Jag hittade idag serien ”Reign” som jag slötittade på från början, lite väl för sleesigt i början men tänkte att jag skulle ge det ett par avsnitt. Skall nu börja med avsnitt 5 men vill ändå skriva lite om min ”Ohh-upplevelse” jag fick nyss.  I ett program var det en scen med kungen i sängen med en ”hovdam” och kollar man lite snabbt bara så skulle man kunna tro att det är Jazz på bild..*L*  Min kärlek är ju kortsnaggad med skäggstubb (för det mesta) med det dära ”kantiga” som jag tycker så mycket om.

Det fick mig att tänka på hur bra jag har det, hur jag lyckades hitta en man som är min pusselbit på många olika sätt. Han har sådan personlighet så man blir rörd och lägg sedan på det utseendet som jag går igång på.  Kan tänka på det ibland om jag ser någon snygging ute på stan. Jag kan lova att det 9 av 10 ggr är en kopia av Jazz… haha… Varför skulle det vara grönare på andra sidan liksom?? 🙂

Kommer ihåg en gång som vi var ut och åt lunch och in kom det en man med den typen av utseende som mina ögon fastnade på. Tittade flera gånger innan jag nästan fick knacka mig själv på axeln.. Hörrru… du har faktiskt en likadan man framför dig… haha*

Igår när vi var iväg till Glasscaféet efter maten så kom det in en välkänd person där… en välkänd i mina ögon eftersom vi bytt kroppsvätskor mer än en gång.. Det var 7ehimlen.. Jag har ju sett honom ett par ggr på gymmet men denna gång var han ju ”påklädd”… haha.. ja med ”vanliga” kläder alltså.  Jag kommer ihåg hans oerhört vältränade seniga kropp men blev så glad och lycklig när jag satt där med min Darling och såg den personen som dök upp.  Är så tacksam att han inte var mitt öde.  Han kom in med en kvinna som jag förstod var hans flickvän.  Hon såg gammal ut, smal och säkert väldigt tränad men ack så gammal.  Passar väl honom då dock.:)

Själv hade jag min darling framför mig som bara hade ögon för mig, så¨ibland blir man bara…. ”Ohhhh vilken tur jag haft”

2 thoughts on “Ibland blir jag bara ”ohhh. vilken tur jag haft”

Kommentera

