Att fortsätta med positiva vibbar

Vi bestämde redan i lördags att vi skulle åka in på stan även på söndag, då förmiddag för vägg i vägg till den tjusiga hade vi tidigare sett att de serverade Brunch.  Sagt o gjort, strax efter 11:00 klev vi in för att äta den brunchen de erbjöd.  Det fanns typ ALLT…. (förutom amerikanska pannkakor som Darlingen ville ha)  Det var värt de 225:- per person de ville ha för det.

wpid-20150712_122530.jpg

Väl hemma satte jag mig i trädgården o testade de hörlurar som jag köpt med mig från stan, räknade kallt med att det skulle bara sådär kvalitet då de bara kostade 70 pix… Men de överraskade mig rejält. Satt bra (trots mina felkonstuerade öron, om man skall gå på hur illa de flesta sitter i mina öron) och lät bra dessutom.

wpid-20150712_135542-1.jpg

På Ogräset i trädgården igen,  kirkskålen hade nästan försvunnit från vår ”ogrässlänt” men annan ogräs hade tagit över med.. blev lite förvånad när jag rev längst in, längst upp.. så lång man kunde komma fanns en rosenbuske med rosa rosor.. Så nu måste vi bara få till så de syns lite mer bakom allt annat bös som står framför.

image

Visst är det väl Tjusigt Med brännässlorna nedanför eller. Haha

image

image

När det väl var klart och vi hade druckit vårt kaffe där ute x antal gånger så gick Jazz in för att spela lite ”döda-döda” på tv-spelet.. själv lade jag mig och läste om Döda-döda istället… Kändes som en bra avslutning av denne helg. 
image

Kommentera

