Sommarsyssla

Jag har nog skrivit om mitt suktande efter en hängmatta många gånger på min blogg. Varje sommar suktar jag efter en sådan ”möbel” Problemet är ju just att det inte finns bra träd att fästa en sådan så jag har ju undersökt så kallade hängmatta på ställning. Jazz hittade den översta på bilden som kommer från Jula. Tycker dock att själva hängmattan ser lite liten ut, lite ”stel” Jag vill ju ha en som man kan ”krypa ner” i den. Hittade den andra på Biltema som även de hade en ställning som man kan använda den till.

image

Tror jag kommer få en hängmatta att ligga o slappa i under sommaren.

Kommentera

