Kärlekens vägar

Jazz har dåligt samvete för missen med vår semester o jag har förvarnat om vad som kommer behövas framöver. Vi kan kalla der kompensation. Haha

Han funderar på Tallinresa i höst men då jag börjar nytt jobb så vill jag inte börja med att ta ledigt en fredag för att få det att funka. Sen var han inne på att vi kan ta en tripp till Kiel istället kanske. Jag e inte lika imponerad dock. Är ju inte så förtjust i båtresor, speciellt när slutdestinationen inte lockar. Tallinn ja, Kiel nej.

Däremot har jag flaggat för en annan vistelse. Ett hotell vid havet, långt från bebyggelse dessutom. Haha. Men jag blev förälskad i stället.

image

image

One thought on “Kärlekens vägar

Kommentera

