En dag i ensamhetens tecken.

Igår så tog jag en ensamdag när Junior åkte till sin andra familj. Tog mig en vända till Holmens marknad o kollade.  Inget inköp där men passade på och åkte över till Backa plan o där slank jag in på Kappahl där de hade halva reapriset. Sånt gillas.  En kjol för 100:-. Nu är ju sommaren nästan över känns det som men jag har ju 2 veckor kvar på semestern  och vädret ser ju ut som det kan bli lite varmare ute.  En kan ju hoppas. ☺ 

Åkte iväg för att shoppa lite mat på Maxi på Allum o då jag var hemma själv blev det väldigt enkelt.  En smörgåstårtsbit. Yummy. Den gick ner. Haha.

image

Jag köpte mig ju en ljudbok för min färd uppåt landet och jag hann med 8-9 skivor av 19 så om jag inte skall få vänta till typ ett halvår att få lyssnat genom dem då jag för det mesta bara kör till o från jobbet så valde jag att ta in den i fortsätta lyssna. Skiva 14 är i datorn nu som jag skall fortsätta lyssna på sen.  Skall försöka ladda ner några skivor sedan o kanske ta lite promenader under min semestervecka som kommer.  Den veckan som Jazz fortfarande kommer vara borta.  Men idag kommer han hem.  Ett dygn får vi ihop i alla fall innan han skall iväg på nästa tripp. 

image

Satte mig på eftermiddagen i trädgården med de nya dynorna. Så nöjd med dem.

image

Kommentera

