Sommar – vila, socialt o SOL

image

Igårkväll satt jag o Junior ute o spelade kort. Helmysigt att få lite egentid med honom.  Mycket snack om hans nya liv…. Hans arbetsliv. Jag berättade för honom att jag tycker han har ”växt” sedan han börjat jobba. Han höll med, han tyckte själv att han fått in lite annat i sitt liv.

Nu har jag fått min egentid där jag bara varit för mig själv i några dagar. Känner som det räcker nu. Skall därför ta mig ut med några kompisar på en öl eller två… eller tre. ☺  Skall ta mig till Linné vilket är sällan som jag är.. ligger lite offside från mitt håll.

Imorgon kommer Jazz hem.  Äntligen. 💕   Sen har vi semester. På måndag drar vi iväg på en liten tripp. Bara han o jag. Kärlek.

O det skall gympas. 😆

image

Kommentera

