Semester. På riktigt.

Var o träffade tjejgänget i fredags o vi hade VANSINNIGT  roligt. Skrattade så jag grät. Mycket tack vare den OTROLIGT dåliga servicen på restaurangen La Sombrita på Linné.  Hade jag varit ägare till detta ställe så hade jag sagt upp hela personalen och börjat om.  Haha. 

Men maten var väldigt god, drinken o ölen dessutom.  Billigt  med…. men ett återbesök blir det inte. Däremot har vi bestämt nytt datum med dejten. Vi hade ju vansinnigt kul ihop. Första ggn vi träffades alla på en gång detta. 

image

Lördag o Darlingen kom hem, med parfym och med öl.  Haha. Det gör inget att han är borta.  Han tror att han ev.kan få fler utomlandskörningar och jag ser att han gärna VILL ha dessa.  Håller tummarna för honom.

image

Passade på o städade badrummet igår ordentligt.  Använde grabbarnas egensnickrade fotbollsmål till hjälp.  ☺ 

image

När jag skulle slänga in Jazz packning i bilen hittade jag den lilla gåvan jag fick av min barndomsvän när jag var där förra veckan.  Skall bara hitta ett bra ställe för den att hänga.  Jag har ju så ”konstiga” fönster så inget blev så rätt direkt.  Skall fundera på det så länge. 

image

Söndag idag. Vi skall ner på stan o käka Brunch, Jazzs önskan.  ☺

..  o imorgon så sticker vi iväg på några dagars ”han & jag”  ….. sen hinner vi komma hem o pejla av Göteborgskalaset.

One thought on “Semester. På riktigt.

Kommentera

