Att hitta andra vägar.

När jag satt och påtade ihop texten för denna semester så kan man inte annat än fundera på hur man kan göra det på annat sätt till nästa semester.  Att bo på hotell blir väldigt dyrt, inte så kul att lägga så mycket pengar på ett boende där man faktiskt inte är så mycket. På väg hem så såg jag en drös med med husbilar och det hade ju inte suttit fel om man hade haft någon som man kunde låna en sådan av men det har jag ju inte.

För många år sedan så hyrde jag och Ängelns pappa en sommarstuga som låg max 10 meter från en sjö. Sicken lyx det var. Inte var det så värst dyrt heller så därför hamnade min tanke på att kolla runt för att hitta en bra sajt vart man kan hitta något som kan funka. Men mitt i detta snackade jag med en kompis som precis gjort detta och tipsade om en sajt. http://www.fritiden.se/

Nu har jag kollat den ordentligt och det såg ut som ett bra alternativ, både vad gäller val av boende och priser. När i alla fall jag räknsr på vad jag fått betala för hotell i några dagar och vad man fick betala för en veckas boende så är det absolut något som jag skall kolla till nästa semester.

Men visst är det tråkigt att semestern nu är slut. 😕

One thought on “Att hitta andra vägar.

Kommentera

