D-Day

image

Då var dagen äntligen här. Dags att ta sig till jobbet,  det nya jobbet.

Snackade med min gamle chef igår (som nu kommer bli min kollega )  Checkade av lite om rutinerna stämmer med de vi haft förut. Typ luncher och sånt. Same same fick jag veta.  Sen visade sig att det dessutom är fest på fredag.  Ni vet att jag skrev om vad VD’n sa om deras förmåner…. ” vi har jääääääävligt roliga firmafester” … så det var vältajmat kan man ju säga.

Hursomhelst så börjar jag ju egentligen 8:00 nu på morgonen men min gamle chef är där 7.30 så jag åker dit då och tar en kopp kaffe med henne först innan alla dyker upp.

Återkommer senare för lite mer info…. btw så är detta inlägg skrivet igår redan men har satt den på ”tajming” till idag.

One thought on “D-Day

Kommentera

