Så omtänksam, så omtänksam

Jag har precis haft en supertrevlig kväll med gott vin (amarone)snacks och jäkla trevligt sällskap.  Min Darling var på konsert med sin bästa vän. Jag själv tog tillfället i akt o fick till en kväll men massor av snack,  skratt o hemlisar med en människa som kommit att betyda mycket för mig.    O när jazz dök upp kändes det som vi precis startat kvällen.

Så nu ligger jag här i sängen men en sussande vän som fick Jazz att ta till tältsängem.  Redan innan hade junior berättat att en av Juniors bästa vänner kommit i kollisionskurs med sin familj o kommer sova över. Vi bäddade hallen med tältsängem som Darlingen skulle sova på men då kom juniors vän o sa att Jazz kunde ta soffan så tog han tältsängem som står i hallen. 

Så nu ligger jag här i min säng.  Men en yngre pingla som snusar intill mig. Junior ligger i sin säng med sin flickvän, kompisen på tältsängem i hallen o darlingen på soffan på övervåningen m

….. men ack så trevligt vi haft.

3 thoughts on “Så omtänksam, så omtänksam

Kommentera

