Biverkningar

image

Jag har ju börjat återhämta mig från våren/sommarens dipp. Den som jag skyller på ”klimakteriet”  Däremot så börjar jag känna av andra små biverkningar av det hela.

I helgen kände jag mig lite knepig och kunde inte riktigt sätta fingret på det. Söndag kväll började det klia på mig. Dock bara under armarna. I typ armhålan. Tänkte inte så mycket på det förrän natten när det kändes som jag hade blivit bombarderas av myggor.   Vaknade på morgonkvisten svettig som attan. Sen var det ett par dygn av ett helvete.  Svettades o kliade om vartannat. Smörjde in mig med hydrokortison så det avtrubbades lite men fy fasiken vilken pers.

Fick sedan veta att klåda blir värre än vanligt när man är varm. Nähääää? !?!

Kroppens förmåga att förse kroppen med vätska avtar tydligen ordentligt när man kommer in i den ”sitsen” som jag är i.

Då kan man beta av ytterligare en av klimakteriets härliga sidor. 😕

One thought on “Biverkningar

Kommentera

