En vecka.

image

Vi hade AW med gänget ikväll… eller i alla fall en inbjudan men då jag är som jag är så här på vinterhalvåret, att jag gärna låser in mig så tänkte jag att Jazz fick åka själv.  Jag stannar hemma.   Vägen hem gjorde ju inte att jag ändrade mig för i sena stad så stannar allt när vi får lite snö.   På väg hem så fick jag köa i över en timme på en sträcka som annars tar 15-20 minuter.  Men det var hem o vända för jag tog med mig Junior på en Körlektion då han fick känna på hur bil fungerar med halkan.  Han var mer än nöjd.  Haha

Sen har jag legat här i soffan o kolla på tv.. Jazz har gått o lagt sig då han är helt Slut stackarn.  Men så går han upp 4.30 varje morgon så. 

Just ja…. en vecka har gått med min 100dagars utmaning o jag ställde mig på vågen.  -1.8 kilo första veckan o jag har inte känt det som en jobbig vecka. 

Kommentera

