Made in China.

Jazz födelsedag blev lyckad. Han var riktigt rörd efteråt.  Denna dag blev det ett litet undantag med sockret.  Som vi hade kommit överens om sedan innan.

Tears & Pearls kom o firade min darling o så även vännerna som vi firade nyår med kom förbi.

image

Igår hade vi biljetter för Föreställningen ”Made in China”  med Stefan Andersson. Har ni inte sett den så se den för helsike. Så sjukt bra. 

image

image

image

Idag har jag typ spenderat min tid i min mysoutfit.  Passande idag. Imorgon är en annan dag liksom… imorgon är det dags för en tripp för att äta Brunch o denna gång så bjöd Jazz med Junior… o Junior berättade att han tycker att han o Jazz har klickat bra… speciellt nu det sista.  Tycker det är skit kul o höra. ☺ 

Sen kom Jazz upp imorse o sa att han hade fixat biljetter till festen ”Party like Gatsby” som är nästa helg.  Så nu googlar jag kläder, hårband o smycken.  Skall bli kul. ☺

image
image

image

One thought on “Made in China.

  1. Åh, skulle också vilja gå på ”Party like Gatsby”. Älskar 20-talkostymer. Vet inte vart du bor, men Butterick’s i Stockholm har gjort ett väldigt fint skyltfönster i det tema. 🙂

Kommentera

