Det nya rörliga livet.

image

När vi hade Jazz födelsedag så slänger jag ju ut frågan att jag gärna skulle tänka mig börja spela badminton igen.  Försökt locka Jazz med detta o det har inte gått min väg.

En av vännerna nappade. Så jag skall bara bli LITE mer frisk i min tå sen skall vi köpa 10-kort o köra ett tag.  Vännen jobbar konstiga tider men det är i närheten av där jag jobbar o hon bor.  Då jag har bil o inte behöver åka hem o hämta småbarn så kan jag vara väldigt flexibel. 

Som tur är så är det snart lön igen. Vi planerar en Ullaredstripp o kan ju kolla om det även finns billiga badmintonracket.  För självklart har jag slängt den som jag haft i åratal. Det var ju när junior föddes som jag spelade sist. 

One thought on “Det nya rörliga livet.

Kommentera

