Äntligen…..

Jag o Jazz har ju pratat om att måla om i vardagsrummet. Jag har fått honom att förstå att de hyllorna som han hade med sig gör sig bättre hos någon annan o att vi får skaffa nåt annat.  Då INTE bokhyllor. Bokhyllor som är fyllda med massa skit.  Är inne på att sälja av hyllorna o sen skaffa en ny tvbänk o ett sideboard istället för förvaringens skull.  Jag har då tänkt vitt, vitt, vitt. Vi har pratat om vita väggar med en fondvägg som bryter av rejält.  Har spånat på vilken färg som funkar med svart soffa, vit soffbord o massa kopparfärgade detaljer…. Läste om att grönt skall funka superbra.  Nu älskar jag grönt med min darling är ju sådär intresserad…. tills vi såg veckans Bygglov häromdagen.  O båda bara föll.

Han kan då behålla sina svarta smak o jag blir av med hans möööööörkbruna era av design. 

image

image

image

Jag Bara älskade detta. 

Gäller bara att få till EXAKT rätt gröna färg. 

3 thoughts on “Äntligen…..

  1. Jag hade en mjukt mossgrön i vardagsrummet tidigare och bara älskade det! Nu måste vi ha det tråkiga vita som hyresbolaget målat med, men tack och lov kan man accessorera med färg i möbler och kuddar. Jag är nog däremot inne på din Jazz linje hellre än din. Tycker det kan vara snyggt med vita möbler hos andra men skulle aldrig kunna ha det själv. 🙂

  2. Hahaha ja det gäller att på ett så smidigt sätt som möjligt få dem att förstå det där med inredning och få dem å tro att de är med och planerar 🙂

    Härligt med SPA, det är ni värda!!!
    Kram.

  3. Grönt är skönt och väldigt snyggt ihop med svart. Så hade vi det i vårt kök i vår tidigare lägenhet. svart bord, gröna gardiner och lite annat kollijox för att förhöja inredningen.

Kommentera

