Att dra på sig blingbling igen

Ni som följt min väg här vet ju att Jazz är den i min lilla familj som är den romantiska. Själv är jag romantiskt som en gråsten. Tydligt nog?

Förra helgen så fixade han ju SPA för oss då vi firade 3 år ihop.  Nu till helgen är det ju Alla Hjärtans Dag…. o han har bokat bord på Sjömagasinet.  Sjömagasinet är ett av de bästa (o dyraste) ställen här i stan. 

Så imorgon blir det att dra på sig finare kläder o bege sig dit.

image

image

Vem vill inte njuta av mat från dessa karlar.

image

Då vi jobbar i samma område så hämtade jag upp honom efter jobbet o körde förbi ett ställe för att kolla tapeter. Vi hade ju tänkt oss de gröna väggarna o skulle kolla om vi kunde hitta en tapet som fondvägg.   Det slutade med att vi släpper allt med det gröna.  Detta pga denna tapet. 

Jag bara blev kär…….

image

Så nu får vi tänka om… tänker oss en ljus grå färg på väggarna o denna fondvägg.

Fortsättning följer.  ☺

One thought on “Att dra på sig blingbling igen

Kommentera

