Vill träna.

Ujuj…. jag blir lite förvånad över mig själv.  Jag längtar till Badmintonhallen.  Min spelpartner gick ju o blev sjuk förra veckan när vi skulle spela o mår fortfarande kasst så det blir inget denna vecka heller. 

Junior har ju sagt att han vill köra lite med mig men är ju rätt pank efter Ullaredstrippen så jag tänkte lösa 10-kort som jag har själv istället för tillsammans med min spelpartner.  Sen erbjöd ju Jazz sig förra veckan att spela med mig när det blev avbokat.  (Han som varit 0 intresserad av den träningssorten – men för min skull betonade han)

Så detta skall jag kosta på mig vid lön.  Ett ”eget” kort för spel utanför vår lilla grej.  Hon jobbar ju så konstigt så hon kan få till 1 ggn i veckan så det är där vi lagt det. 

One thought on “Vill träna.

Kommentera

