Ups and downs

De sista dagarna har verkligen varit Ups and downs.  I Torsdags satte jag mig o loggade in.  Här skulle det jagas Springsteen biljetter.

Väntan börjar. …. tick tack.. o när jag väl kom fram o in på sajten så visade det sig att det var slutsålt. Buhuuu.  Går från datorn för att göra något (var ju trots på jobbet) när en kollega ropar på mig då han ser att det blir en extra konsert. Som tur var så hade jag inte loggat ut från sajten så det var bara att klicka in 5 biljetter. Hade ingen tid att tänka på om mina vänner var intresserad av att gå på en måndag istället för lördag.

image

image

Efteråt så backade våra ”nyårsfirare” men icke TaP. 
Så försök till att sälja den andra biljetterna o det är ju ingen risk att man inte blir av med dem. Men ändå inget man vill hålla på med.  Turligt nog nappade Jazz barndomsvän på dessa biljetter. 

Igår var det dags för en tripp till IKEA.  vi var inte ensamma där om man säger så.  😕

image

Igårkväll var vi sen på 80-tals show på Park Lane. Satan i gatan vad bra det var.  Musiken var magisk, de var sjukt duktiga när de tog oss genom tiden. Låtar som man glömt men som man ändå kom ihåg varenda ord i texten.  Alla var jätteduktiga men speciellt en av killarna som hade en gudomlig röst. Hans version av Purple Rain fick mina hår på ärmen att stå rätt ut. 

image

image

image

Grand Final blev hårdrock.  Jääääääkla sicket avslut. 

image

Så nu sitter jag här o njuter av nuet. Lovely. 

image

Kommentera

