Brunch o garv.

Vi bestämde oss igår för att det skulle bli brunch idag och brunch blev det.

Vi gick ju och svor för att solen sken med sin frånvaro. Regnade och snöade om vartannat. Faaaasiken vad  jag längtar efter sommar och sol nu. 

Väl hemma landade vi o soffan jag o Jazz med varsin bok.  Efter en stund så hamnar darlingen min framför tv.n o tvspel o jag bestämde mig för att jag börja lyssna på en podd. Jag är ju nybörjare. Anledningen är ju att jag lyssnade på dem på nyhetsmorgon och jag har alltid gillat Sofia o även om inte är så förtjust i Pernilla så tänkte jag att jag skall ge dem en chans.  Så nu har jag lyssnat på 3e avsnittet o de är faktiskt riktigt rolig.  Pernilla är faktiskt är kul även om det tar emot o säga det. Haha.

image

One thought on “Brunch o garv.

  1. Jag älskar deras blogg! Jag lyssnade ikapp den i våras och nu följer jag den varje vecka. Tycker de är så bra ihop och jag kan skratta gott emellanåt. De är öppna och delar med sig av mycket. Man får verkligen en helt annan sida av dem 🙂

Kommentera

