Världen är liten.

Fy fan vad världen är liten ibland. Idag så blev jag kompis med en jobbarkompis… på Facebook. O vad får jag se då?

Hon är ju fasiken kusin med mitt förrförra ex.  Lilla ängelns pappa.

Ujujuj.  Skall luska lite nästa vecka. Vet ju att Lilla Ängelns pappa inte var så ”familjär” av sig. 

Han har ett rätt annorlunda efternamn och det efternamnet kryllar i kollegans kontaktlista.  Nu tror jag att min egna lista är rätt hemlig o inte syns alls om man inte är kompis o har gemensamma vänner… o den enda jag är kompis med från den tiden är den lilla ängeln och de är inte vänner. 

4 thoughts on “Världen är liten.

  1. Jag flirtade lite med en bloggsnubbe för några år sedan, la till honom på fb och såg att han var vän med en av mina klasspolare från grundskolan. Det visade sig att han var klasspolarens chef i Göteborg. Världen är bra liten. Hälsade på bloggaren WoW och upptäckte att hon kände en av mina arbetskamrater väl och när hon i sin tur träffade min barndomsväninna så hade dom en gemensam vän. Och ändå är vi från helt olika delar av landet!

Kommentera

