Vad mer behöver man?

Som en frusen sort som behöver all värme man kan få blev jag ju inte lite sugen på detta.

image

image

Det är en del av lägenheten som vi tittade på igår jag och Jazz.  Förutom bubbelbadet fanns det en separat dusch (då han inte förstår tjusningen alls med bad)

En 3a med bra förvaring *gör vågen*, stort kök och plats för vårt stora köksbord. Stor vardagsrum där en tillhörande balkong ingick. ( inte så stor men det finns tillhörande trädgård som man delar på med de övriga 3 hyresgäster i huset. )

Om jag gick gång på bubbelbadkaret o öppna spisen så blev Jazz lyrisk då det ingick ett eget garage. Jag blev glad för att jag i så fall får bort alla hans verktyg och sånt.  Haha.  O slipper skrapa rutorna på vintrarna. 

Vi var väl en av 10 par som var där och kollade o de flesta anmälde sitt intresse av att få bo där.

Fortsättning följer….. o jag håller tummarna. 

2 thoughts on “Vad mer behöver man?

Kommentera

