Romantik

Jag har nog skrivit vid ett flertalet gånger om hur oromantisk jag är. Jazz däremot är mycket o han verkar inte lida så mycket av han är tillsammans med en gråsten

Häromdagen när han var till affären kom han hem med ett knippe tulpaner, bara sådär.  Han vet självklart att jag älskar den blomman. Rosor är helt förkastat på mig.

image

Jag däremot gör annat… som igår när han jobbade lite för länge. Han börjar ju kl 6 vilket innebär att han åker hemifrån 5.20. Med buss.  Vanligtvis så åker han ju hem med mig 17 när jag slutar jobbet.  Igår åkte jag o hämtade honom på hans jobb senare på kvällen istället. .. det är också en sorts romantik. Det säger han i alla fall. ☺   För mig var det en självklarhet.  Inte skall han sitta på bussen sen med. 

image

2 thoughts on “Romantik

Kommentera

