Laddad nu

Detta skall bli min sista flytt nu.  Punkt. Eller på VÄLDIGT länge i alla fall. O vi går verkligen all in känns det. Jag o Jazz alltså.  Vår Ups and downs det sista som vi haft har gjort att detta kan vara det bästa som kunnat hända…. eller det värsta  För ingen av oss har råd att bo där själva. Då är vi på noll igen o får börja leta igen.  Men det känns verkligen som vår relation är något viktigt att jobba på.  För oss båda.

Igår så slutade jag 15 och tog bussen ner på stan o träffade en kompis på en öl o lite mat…. Okey. Det blev 4 öl men en jäkla massa snack. 

Idag uppe vid 7. Sitter här o dricker mitt kaffe. Väntar på Nyhetsmorgon o att starta upp denna dag. Skall ringa den snubben som bott i lägenheten och möta upp honom där uppe.  Äntligen få tillgång till lyan. Kolla ordentligt vad vi har framför oss, vad som måste fixas. 

Längtar längtar

…… ikväll har Jazz bokat in oss på en ”Matvandring”  Skall bli spännande även om jag hade valt ett annat tillfälle än detta. Men men… Skall inte klaga. Mat måste man ju ha ändå. ☺

One thought on “Laddad nu

Kommentera

