Smått irriterad

Denna dag är inlindad i irritation. Jag är ingen bra skådis o kan inte luras. Får I alla fall honom att förstå att det inte handlar om honom utan nåt annat… funderar på vart jag är i den dära cykeln… för det sitter under huden på mig på nåt sätt.  Det blev ju inte bättre av att lägenhets snubben som hade bett oss ringa idag för att fixa med det som skall fixas… inte kunde…så nu e det söndag som gäller.  Fortsättning följer liksom. 

Inte ett uns lust för den där Matvandringen heller… inte nu i alla fall… men vet att min Jazz ser fram mot det så jag måste verkligen se till att sparka igång sociala jag. 16 stycken medverkande som skall gå denna vandring tillsammans o jag känner mig inte alls sugen på socialt umgänge med främlingar. Men vem vet. Det kanske blir jättetrevligt. Även där gäller Fortsättning följer 

Kommentera

